小學時寫我的志願,每次都係寫「幼稚園教師」,因為我好鍾意小朋友,覺得佢好真,唔似得大人咁虛偽咁多機心。但我中五會考考得唔好,爭以為做唔到幼稚園教師,好彩父母同我講話IVE有得讀幼稚園教師文憑,我就走去讀,結果如願以償,3年前入幼稚園做音樂老師。 
雖然我考到鋼琴演奏級程度,但細個只係坐定定度學琴好悶,根本就唔開心。上音樂堂時,見到成班小朋友好似我細個學琴咁,全部只係坐定定聽我彈,唔知邊個識邊個唔識,都幾辛苦同唔開心。加上返工先知學校好多是非,其他老師對住我就會笑笑口,背後會話我冇經驗唔識教,我知道之後好難過,但唔知點面對。一刻好懷疑自己能否好好當一個老師。

俾肥仔撞到入醫院
自當上老師之後,發現好多小朋友都有心理病,好似其中一個患過度活躍症肥仔學生,成日都不受控咁四圍撞,我亦被佢撞傷條腰,搞到要住成個禮拜醫院;事後肥仔有同我道歉,因為知佢控制唔到自己,所以我冇嬲佢,反而令我重新領略音樂樂趣。
肥仔因為個病,成日俾人罰企冇得上堂,我好想幫佢,就畀佢上音樂堂,發覺佢原來好有節奏感,聽到音樂就會好開心,跟足我指導去做。原來音樂對佢個病情有幫助,我都覺得好鼓舞,於是我想改變傳統沉悶教音樂方法,走去讀好多唔同音樂班,例如節奏樂、彩虹教法,學識用唔同工具、透過遊戲或顏色,去教小朋友樂器,增加互動性,令佢投入度大增。

讀音樂治療幫學生
直至舊年,我知道音樂治療樂可以更有效治療到一患有心理病小朋友,例如自閉症同躁狂症等,就索性辭職,諗住用1年時間去修讀。同時我亦唔同學校開設私人音樂班,以小組形式教學,希望到更多教學經驗。家自己開班,比起之前幼稚園辛苦好多,但唔使理人事關係,亦可以決定課程內容,感覺好舒服,好有成功感。雖然患病小朋友有好多,但希望幫到一個得一個。
其實我好唔捨得以前班學生,有次因為太掛住佢,專登返學校探佢,估唔到佢仍然記得我,仲喊住咁話掛住我,搞到自己都忍唔住喊,不過,我深信讀完呢個course,就可以幫到更多小朋友,亦因為佢,音樂重新成為我興趣,亦知自己可以成為好老師。

公司註冊 註冊公司 有限公司註冊 成立有限公司 成立香港公司 開有限公司 成立香港有限公司 公司成立 註冊香港公司

報稅 審計 商標註冊 核數 成立香港公司

arrow
arrow
    全站熱搜

    windflower168 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()