我間鋪專幫客訂做鞋,我每日朝早7點起身,搭2個鐘車上廣州,去鞋廠實師傅做鞋,如果見到有膠水漬,或者鞋款唔,就要即刻做過,雖然一對鞋只係賺幾十蚊,但有咩瑕疵,會俾客剷到上天,所以唔嚴謹唔得。每日我都要住幾十對鞋返香港,下晝4點開鋪,做到夜晚10點,雖然一日做足16個鐘,先賺到萬幾蚊人工,親戚朋友都叫我唔好做,但係每次聽到客讚對鞋靚,就乜都抵番晒,亦係我做落去原動力!Shon Lam23歲「Kaleidoscope」鞋店老闆
地址:銅鑼灣謝斐道509號銀座商場27號鋪
電話:34223739


你咪睇我開鞋鋪,好似好潮,查實我由細到大住上水,一年先去一次市區,記得第一次去銅鑼灣銀座商場,都係中七畢業後,搬去港島南區同朋友住,至知乜係潮流。
年我20歲,A-level成績差,升唔到大學,香港又有SARS,迫住要諗前途問題。我不嬲唔鍾意俾人管,打工唔我,就想自己創業,用以前做兼職同暑期工儲落6萬蚊開鋪,賣自己鍾意貼身中性T-shirt,男女都得,頭兩個月即時蝕大本,一日都做唔到3百蚊生意,日日坐鋪頭,就開始無聊數商場人流,先發現個場女仔客多過男仔幾倍,中性衫根本唔work,我完全冇生意經驗,惟有跟住潮流,陣興賣布袋,我又跟住學人賣,畀客人自己揀款訂做,因為有獨家,今次終於唔使蝕本,仲有幾千蚊人工賺。後來布袋唔興,我就透過朋友,識間大陸鞋廠,之後索性轉賣自己設計鞋。

公司註冊 註冊公司 有限公司註冊 成立有限公司 成立香港公司 開有限公司 成立香港有限公司 公司成立 註冊香港公司

報稅 審計 商標註冊 核數 成立香港公司

arrow
arrow
    全站熱搜

    windflower168 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()